Arcimportálás
2006.05.10. 14:45
Az importáláshoz mindenképp szükséged lesz a BigGUI-ra(amit az oldalamrol is letöthetsz) és a FATBH Builderre, ezeket természetesen letöltheted az odlalról, a kapcsolódó letöltések között meg ist találod őket. Tehát, ha olyan arcot szeretnél telepíteni, ami még nincs a játékban (pl. HSP-hez készülteket), előszöris először elindítod a bigGUI.exe-t, ott kiválasztod, hogy Open, megkeresed a FIFA-d data könyvtárát, amiben kiválasztod a zdata_30.big-et. Most ott lesz egy felsorolás a zdata-ban lévő fájlokról, ezzel egyelőre nem kell törődni. Ezúttal az Importra kattints, választd ki a 3 db letöltött fájlt (valószínűleg egy rar-ba vagy zip-be tömörített fájl töltöttél le, ezért ki kell csaomagolni). Miután beimportáltad, keresd meg a felsorolásból a három berakott fájlt, miután kijelöltél egyet nyomd meg a Compress gombot, s ezt ismételd el a maradék 2 fájllal is. A három fájlnak a következőnek kell lennie (természetesen az x-ek helyén egy szám van, a játékos id-je, tehát az eltér mindegyik arcnál, de a három fájlnak ugyanolyan id-jűnek kell lennie): m228__xxxx.o (ez a fej formája, egy 3D-s fájl), t21__xxxx_0_0.fsh (az az arc textúrája) és t22__xxxx_0.fsh (ez pedig a haj textúrája). Ha megvagy, utolsó előtti lépésként, nyomj neki egy Rebuild-et. Ezzel a BigGUI-ban befejeztük az importálást, most le kell futtatnod egy Fatbh Buildert. Ez annyiból áll, hogy miután letöltötted, elindítod a fájlt, megadod a FIFA főmappáját, aztán az asztalon lévő Fatbh Builder ikonra kattintva megnyomod a Build gombot. Fontos, hogy ha több arcot raksz be egymás után, arconként meg kell ismételni ezt a folyamatot, teljesen tehát inkább zárd is be egy arc berakása után a BigGUI-t. Ez a leírás kicsit szerkesztve BigGUI leírásánál is megtalálható.
Ha olyan arcot szeretnél berakni, ami már benne van a játékban (pl. Ronaldinho, Del Piero, Ibrahimovic, stb), akkor a read me-ben valószínűleg leírja, hogy melyik zdata-ba kell berakni az adott fájlokat. Ha mégsem, neked kell őket megkeresned. Ebben az esetben különböző helyeken vannak a fájlok (3D-s fájlok: zdata_02.big; zdata_03.big; zdata_04.big, arc textúrák: zdata_20.big; zdata_22.big; zdata_23.big, haj textúrák: zdata_20.big; zdata_21.big; zdata_22.big). Miután megtaláltad őket, töröld ki az eredetit, s importáld be az újat, innen ugye ismerős... :)
FONTOS: Mielőtt elkezded berakni az arcot, az összes zdata-ról csinálj másolatot a biztonság kedvéért.
|